اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

اخبار باشگاه تیراختور و دیگر تیمهای آزریایجان

این وبلاگ صرفا یک وبلاگ خبری جهت اطلاع رسانی است

پیش بازی تراکتور - استقلال




هفته ی بیست و نهم لیگ برتر در حالی از روز جمعه آغاز میشود که مهمترین بازیها بدلیل حضور نماینده های فوتبال ایران در جام باشگاههای آسیا در روز یکشنبه برگزار خواهد شد و نماینده ی مقتدر آذربایجان راس ساعت 19 عصر در حضور خیل عظیم هواداران متعصبش در استادیوم ازادی تهران به مصاف استقلال این شهر خواهد رفت تا در صورت پیروزی بر این تیم ضمن حفظ جایگاه چهارمی در جدول رده بندی و کم کردن فاصله ی امتیازاتش با آبیهای تهران, برای صعود به رده ی سوم همچنان امیدوار باقی بماند. در ادامه ی مطلب نگاهی داریم به آمار این دو تیم تا قبل از رویارویی با یکدیگر


استقلال تهران:

مطمئنآ این تیم با پیروزیهایی که اخیرآ در مقابل پرسپولیس در لیگ برتر و پاختاکور در جام باشگاهها بدست آورده, با روحیه و قدرت مضاعفی در میدان حاضر خواهد شد.در این بازی هیچیک از بازیکنان استقلال محروم یا مصدوم نیستند.

محرومین: ندارد

رتبه ی فعلی در جدول: رده ی سوم

رتبه ی جدید در خوشبینانه ترین حالت: رده ی دوم با یک پله صعود

رتبه ی جدید در بدبینانه ترین حالت: بدون تغییر

تعداد بازی خانگی: 14 بازی

برد: 9 بازی

تساوی: 3 بازی

باخت: 2 بازی

گل زده ی داخل خانه: 26 گل (60% کل گلهای زده)

گل خورده ی داخل خانه: 15 گل (50% کل گلهای خورده)

تفاضل: 11 +

امتیاز داخل خانه: 30 امتیاز

استقلال علیرغم اینکه در بازیهای داخل خانه عملکرد خوبی داشته اما دریافت 50% کل گلهای دریافت شده توسط این تیم, نشانگر عملکرد ضعیف خط دفاعی و دروازه بان این تیم میباشد. اما این نکته را هم بایستی مدنظر قرار داد که استقلال با داشتن فرهاد مجیدی و آرش برهانی در ضد حمله ها فوق العاده خطرناک ظاهر میشود بنابراین خط دفاعی تراکتور کاملا باید هوشیارانه عمل کند.

تراکتورسازی آذربایجان:


تراکتور سازی با تکیه بر خط دفاعی منسجم خود در بازیهای خارج خانه هم تقریبا عملکرد خوبی داشته است. ارایه ی بازی زیبا و تهاجمی و کسب تساوی در برابر ذوب آهنی که با درخشش در جام باشگاهها از روحیه بالایی برخوردار بود, گواه بر این ادعاست. الان تراکتور همین شرایط را در برابر استقلال تهران دارد با این تفاوت که تراکتور گرچه در همه ی بازیهای خارج از خانه اش هم یک میزبان محسوب میشود اما در تهران یک میزبان تمام عیار است.

محرومین: ندارد

رتبه ی فعلی در جدول: رده ی چهارم

رتبه ی جدید در خوشبینانه ترین حالت: بدون تغییر

رتبه ی جدید در بدبینانه ترین حالت: بدون تغییر

تعداد بازی خارج از خانه: 14 بازی

برد: 2 بازی

تساوی: 9 بازی

باخت: 3 بازی

گل زده: 7گل (23% کل گلهای زده)

گل خورده: 9 گل (47% کل گلهای خورده)

تفاضل گل: (2)

امتیاز کسب شده در خارج از خانه: 15 امتیاز

هواداران تراکتور با یک تساوی خانگی نباید از کاه, کوه بسازند و امیدشان را از دست بدهند. مطمئنآ نماینده ی مقتدر آذربایجان در تهران و با حمایت بیش از 50 هزار هوادار متعصبش, بازی تهاجمی و زیبایی ارایه خواهد نمود. تراکتورسازی در این بازی محروم و مصدوم ندارد و تمامی بازیکنان در آمادگی کامل به سر میبرند.

روز یکشنبه یکبار دیگر ترکهای ایران با حضور در ورزشگاه آزادی اتحاد و تعصبشان را به تیمهای آذربایجان نشان خواهند داد و ثابت خواهند کرد که: هر بچه ای که به دنیا می آید شاید قرمز یا آبی باشد اما قطعآ قرمزیا آبی پایتخت نیست.

امیدواریم تعصب و عشق به تیممان باعث نشود که آزادی و حق زندگی را از کبوتر بی زبانی که تنها گناهش سرخی رنگش بود, سلب کنیم. بلکه انسانیت, رحم و مروت را سرلوحه ی تمام کارهایمان قرار دهیم.

به امید موفقیت ارتش سرخ آذربایجان : @تراکتورسازی@
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد